A Microsoft 365 működésének elősegítése:

A MICROSOFT, AZ IT-CSAPAT ÉS A
A FELHŐMEGOLDÁS SZOLGÁLTATÓJA.

 

A mai világban a felhőre való áttérés a legjobb dolog, ami vállalkozásával történhet, a termelékenység és a jövedelmezőség növelése érdekében. És a felhőszolgáltatások közül a Microsoft 365 (Office 365) vitathatatlanul a mai első számú üzleti alkalmazás. Így teljesen természetes, hogy Ön is fontolóra veszi a Microsoft 365-re való áttérést. Miközben megpróbálja megérteni a Microsoft 365 teljes egészét, előbb-utóbb biztosan felmerül egy kérdés: a Microsoft, az Ön saját IT-csapata és a Microsoft Cloud Solution Provider között ki mit csinál pontosan és hogyan? Tehát íme, a következő.

A Microsoft szerepe
A Microsoft 365 termékeket a Microsoft havi vagy éves előfizetéses csomagok keretében értékesíti. Az összes Microsoft 365-fiók adatai a Microsoft szerverein találhatóak. A szoftverfrissítéseket és az adatmentéseket közvetlenül a Microsoft végzi. Az áttérés tekintetében a Microsoft részletes hivatalos listát állított össze arról, hogy mi várható el a meglévő forráskörnyezetében az átálláshoz: Önnek ugyanezt kell rendszereznie és készenlétben tartania az átállás megkezdéséhez.

Ami a támogatási szolgáltatásokat illeti, a Microsoft technikai támogatása nagyrészt dokumentáció és önsegélynyújtás formájában valósul meg, amely magában foglalja a hibaelhárítás online eszközeit és videóit, a súgócikkeket és videókat, valamint a Microsoft 365 közösség fórumait és wikijeit. Az egyéb szervizkérelmeket online kell benyújtani a Microsofthoz – kizárólag az értékesítéskor megadott, arra jogosult rendszergazdának. A végfelhasználók nem fordulhatnak közvetlenül a Microsofthoz a napi technikai támogatásért.

A Microsoft nem vállal kötelezettséget a telefonos támogatás válaszadási idejére a problémákra, még akkor sem, ha azok a Microsoft megítélése szerint magas vagy közepes súlyosságúak. Ahogy és amikor a válaszadás megtörténik, a Microsoft 365 Business termékek esetében az csak munkaidőre korlátozódik. Csak akkor minősül “kritikusnak”, ha a Microsoft saját hivatalos problémalistájával való összevetés után a probléma “A” súlyossági szintet kap. Ekkor a telefonos támogatás esetében egy órán belüli válaszadásra lesz jogosult. Egyébként a Microsoft-támogatás általában webes/e-mailes válaszokat ad.

A saját IT-csapat szerepe
A Microsoft 365 beszerzése előtt, alatt és után a saját IT-jének teljes mértékben be kell kapcsolódnia jó néhány olyan dologba, amely idő- és erőforrásigényes lesz. A legfontosabb szerepük az IT-s help desk lesz, amely a végfelhasználók problémáival foglalkozik. Emellett átfogó telepítési és migrációs támogatást kell nyújtaniuk és megszervezniük, hogy a  Microsoft 365-re való átállás zökkenőmentesen menjen. A különböző szolgáltatásokat és alkalmazásokat úgy kell majd konfigurálniuk, hogy azok az Ön üzleti igényeihez igazodjanak és megfeleljenek.

A SharePoint Online testreszabását és más kapcsolódó szolgáltatások, például a Teams online konferenciák kezelését is nekik kell elvégezniük, hogy Ön teljes mértékben kihasználhassa és hasznát vehesse a Microsoft 365 különböző összetevőinek, amelyekért fizetett. Saját belső IT-csapatának is kézben kell tartania és oktatnia kell a felhasználókat, megoldva a mindennapi munkahelyi problémáikat, hogy a munka ne akadjon el, és ők is a lehető legtöbbet tudják kihozni a Microsoft 365-ből. Aztán ott vannak az olyan adminisztratív feladatok, mint a jelszavak visszaállítása és új felhasználói fiókok létrehozása.

A felhőalapú megoldásszolgáltató szerepe
A Microsoft Cloud Solution Provider segítségével a Microsoft 365-re való áttérés egyszerű és fájdalommentes. Kezdetben a felhőmegoldás-szolgáltató szakértői csapata segítene Önnek az áttérésben, végponttól végpontig tartó, menedzselt szolgáltatásként. Miután vállalkozása áttért a Microsoft 365-re, a technikai támogató csapat 24 x 7 x 375 közvetlenül a végfelhasználók rendelkezésére állna telefonon, élő csevegésen és e-mailben. A Microsoft Cloud Solution Provider magára vállalná mindannak a terhét, amit egyébként az Ön saját IT-csapatának kellene elvégeznie – fiókok létrehozása, konfigurálása, integrálása, testreszabása, szinkronizálása, jogosultságok kezelése, beállítások és még sok minden más, ahogy azt korábban már kifejtettük. A CSP hatékonyan felszabadítja az Ön informatikai csapatát, hogy az alapvető üzleti igényekre összpontosíthasson, és jobban hozzájárulhasson.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *